Mobilya Kirala Yardım Merkezi

  • Genel Sorular

  • Mobilya Kirala nedir?

    Mobilya Kirala, geleneksel sahiplik ve satın alma metoduna alternatif bir çözüm sunan bir kiralama şirketidir. Mobilya Kirala ile ev/ofis mobilyaları, küçük ev aletleri, elektronik aletler, bebek malzemeleri, outdoor kamp malzemeleri ve fitness ekipmanlarından medikal bakım malzemelerine kadar bir çok ürünü uygun fiyatlarla kiralayabilirsiniz. Kiralamaya ilişkin aklınıza gelebilecek her türlü sorunuz için, mağazalarımıza gelebilir, web sitemizin üzerinden online sohbet özelliğini kullanabilir veya 0 850 888 32 32 nolu Çağrı Merkezimizden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

  • Mobilya Kirala ile mobilya kiralama nasıl çalışır?

    Mobilya Kiralama tüm işlemleri kolay ve zahmetsiz olarak gerçekleştirebilmenize olanak sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. 


    1. Adım: Ne kadar süreyle kiralamak istediğinizi paylaşırsınız.

    2. Adım: Mobilyalarınızı seçersiniz.

    3. Adım: Siparişinizi mobilyakirala.com.tr'a veya yerel galerinize verin.

    4. Adım: Teslimatınızı planlayın.

    5. Adım: Kiralamayı tamamladığınızda, çağrı merkezimizi arayarak taşınma danışmanımız ile planlamanızı yapın.

  • Mobilya kiralamak için neye ihtiyacım var?

    Mobilya kiralamak için mağaza veya bayilerimizi ziyaret edebilirsiniz. Kiralama Uzmanı arkadaşlarımız ihtiyaçlarınız doğrultusunda en uygun çözümü sizinle paylaşacaktır.

    Dilerseniz internet sitemiz üzerinden kiralama yapmak istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyerek ön siparişinizi oluşturabilir, böylelikle mağazalarımızda işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz.

    Kiralamak istediğiniz ürünleri ve kiralama sürenizi belirledikten sonra dilediğiniz ödeme türüne göre ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

    • Ödemenizi ister kredi kartı ile ödemenizi gerçekleştirebilir,
    • İsterseniz Kimlik ve Risk Doğrulaması işlemleri sonucunda aylık ödemelerle kiralamanızı gerçekleştirebilirsiniz.


    Ayrıntılı bilgi için 0 850 888 33 33 nolu telefonumuzu arayabilirsiniz.


  • Abonelik ve Siparişler

  • Ürün kiralamak için avans veya depozito gerekiyor mu?

    Kiralama öncesi toplu bir avans veya depozito ödemeniz gerekmiyor.

    Sadece ödemeniz gereken tutara belirli bir oranda sigorta bedeli yansıtılıyor. Bu rakam toplam kiralama tutarına dahil edilerek aylık taksitler halinde sizden tahsil edilecektir.

  • Mobilyakirala.com.tr üzerinden nasıl mobilya kiralayabilirim?

    Mobilyakirala.com.tr'de kiralama yolculuğunuza başlamak için,

    • Mobilyakirala.com.tr'ye üyelik kaydınızı gerçekleştirin.
    • Geniş koleksiyon yelpazemizden istediğiniz ürünü seçin. 
    • Hazır olduğunuzda, 'Sipariş Oluştur' butonuna tıklayın ve Sepet sayfasından sipariş adımlarına devam edin.

    Şimdilik internet sitemiz üzerinden ödeme alamıyoruz. Bu nedenle siparişinizi oluşturduktan sonra ödeme için mağazalarımızı ziyaret etmeniz veya  0 850 888 32 32 nolu Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz..

    Online ödeme hizmetimiz ile çok yakında internet sitemiz üzerinden ödemelerinizi gerçekleştirebileceksiniz.

  • Kiralama için sözleşme imzalamam gerekiyor mu?

    Kiralamak istediğiniz ürünlere istinaden imzalamanız gereken basit bir sözleşmemiz var. Sözleşme, temel kiralama, ödeme, iade ve hasar politikası gibi koşulları içerir.


  • Kiralama süresi sonunda mobilyalarımı/eşyalarımı satın alabilir miyim?

    Elbette! Mobilya Kirala, kiralama süreniz sona erdiğinde size mobilyalarınızı satın alma seçeneği sunar.

    Aylık ödemeleriniz satın alma fiyatınıza eklenmezken, Mobilya Kirala mobilyayı size uygun bir fiyatla sunacaktır.

  • Mobilya Kirala, en az ne kadar süreli mobilya kiralıyor?

    Mobilya Kirala'nın asgari kiralama süresi konut ve ofis mobilyaları kiralama seçenekleri için farklılık göstermektedir.

    Konut için minimum 1 aylık kiralama seçeneğimiz ile kiralama yapabilirsiniz. Ofis ve etkinlik kiralama talepleriniz için  0 850 888 32 32 nolu Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz..

  • Mobilya Kirala tek parça mobilya kiralıyor mu?

    Evet, ancak kiralamak istediğiniz ürünün minimum kiralama tutarının üzerinde olması gerekmektedir.

  • Kiraladığım ürünleri başka birine devredebilir miyim?

    Bireysel kiralamalarda sözleşme devri söz konusu değildir. Ancak kurumsal kiralamalarda söz konusu değişiklik risk doğrulama süreci sonrasında gerçekleştirilebilir.

    Ayrıntılı bilgi için  0 850 888 32 32 nolu Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz...

  • Abonelik süremi uzatmam mümkün mü?

    Evet. Kiralama sürenizi uzatmak istiyorsanız, aşağıdaki sözleşme bitim tarihinden önce ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

    Sözleşmenizi uzatmak için  0 850 888 32 32 nolu Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz...

  • Mobilya Kirala sadece yeni mobilya mı kiralıyor?

    Mobilya Kirala'nın envanterindeki ürünlerin her zaman kullanılmamış ürünler olduğunu taahhüt etmiyoruz. Kiraladığınız bazı ürünler daha önce başka müşteriler tarafından kiralanmış olabilir.


    Bu konuda ürünlerin güvenliğine son derece önem veriyoruz. Size teslim edilen her bir ürünün bakımı, temizlik ve bakım hizmetimiz, size sunduğumuz her mobilya parçasının temiz, dezenfekte edilmiş ve teşhir salonu durumunda olmasını sağlamaya yardımcı olur, aksi takdirde kiralamayız!

  • Mobilya Kirala ev eşyası ve küçük ev aletleri kiralıyor mu?

    Evet! Mobilya Kirala, mutfağınız, banyonuz ve yatak odanız için ihtiyacınız olan tüm eşyaları içeren ev eşyası paketleri sunar , böylece yeriniz taşınmaya hazırdır - tek ihtiyacınız olan bir diş fırçası!

    Ayrıca TV'ler ve buzdolapları, çamaşır makineleri, kurutucular ve mikrodalga fırınlar gibi büyük cihazlar dahil olmak üzere elektronik cihazlar ve küçük ev aletleri de kiralıyoruz .

  • Mobilya Kirala Hazır Taşınma Paketleri nedir?

    Hazır Taşınma Paketi birkaç basit tıklama ile bir evde ihtiyaç duyacağınız tüm ürünleri sipariş vermek için tasarlanmıştır.

    Sadece tercih ettiğiniz paketi seçin ve uzman tasarımcılardan oluşan ekibimizin sizin için hazırladığı oturma odanız, yemek odanız ve yatak odanız için mobilyalardan oluşan paket sepetinize eklensin.

    Hazır Taşınma Paketi  yeni mobilyalarınızın keyfini sorunsuzca çıkarmanızı sağlar.

  • Bir Hazır Taşınma Paketindeki tüm parçalara ihtiyacım yoksa, aylık ücret değişir mi?

    Hayır. Hazır Taşınma Paketinde yer alan ürünlerden ihtiyaç duymadığınız ve sepetinizden çıkardığınız ürünler aylık kiralama fiyatını etkilemeyecektir.

  • Kira kontratımın bitiminde ne yapmam gerekiyor?

    Kira sürenizin bitiminde aşağıdaki seçeneklerden birini tercih edebilirsiniz:

    • Hiçbir şey yapamaz ve mevcut şartlarda kiralamaya devam edebilirsiniz.
    • Evinizde bir değişiklik tercih ederek, yeni bir görünüm için ürünlerinizi değiştirebilirsiniz.
    • Kiralamanızı tamamlamayı tercih ederek mobilyalarınızı iade edebilirsiniz.
    • Onsuz yaşayamayacağınız parçaların bir kısmını veya tamamını satın alabilir ve geri kalanını iade edebilirsiniz.

  • Kiralama için herhangi bir belge paylaşmam gerekiyor mu?

    Kiralama işlemlerinizi gerçekleştirebilmek için sizden bazı evraklar talep ediyoruz.

    Sizden istenecek evraklar aşağıdaki gibidir.


    Herhangi Bir Kimlik Belgesi

    • Nüfus Cüzdanı
    • Pasaport

    Ek Belgeler

    • Kira Kontratı / Tapu
    • İkametgah
    • Özel sektör çalışanları için maaş yazısı
    • Kefil (2 adet - 1 tanesi memur)
    • 1 Fotoğraf
    • Son 2 aya ait elektrik veya su faturası


  • Teslimat ve Kurulum

  • Ürünleri temizleme süreciniz nasıl işliyor?

    Yaptığımız işte temel önceliğimiz müşterilerimizin ve çalışanlarımızın güvenliğidir. Bu nedenle ürünlerimizin hijyenine son derece özen gösteriyoruz.

    Tüm ürünlerimiz yüksek standartlarda temizlik işlemlerinden geçmektedir. Kiraladığınız ürünleri gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

  • Kiraladığım ürünlerin teslimatı ne kadar süre içerisinde gerçekleştirilir?

    Ödemenin ve imza süreçlerinin tamamlanmasının ardından, müşteri destek ekibimiz sizin için en uygun teslimat tarihini planlamak için sizinle iletişime geçecektir.

    Ayrıntılı bilgi için  0 850 888 32 32 nolu Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz..

  • Ürünümün teslimat ve kurulumu nasıl gerçekleştirilecek?

    Teslimat ekibimiz ürünü programınıza ve tercihinize göre teslim edecek ve kurulumunu sağlayacaktır. Teslimat sadece sözleşmede belirtilen adrese ve ilgili şahsa gerçekleştirilir.

    Ayrıntılı bilgi için  0 850 888 32 32 nolu Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.

  • Teslimat ücreti ne kadardır?

    Teslimat ücretiniz, teslimat adresiniz ve kiralamak istediğiniz ürünlere göre hesaplanacaktır.

  • Servis ve Bakım

  • Teslimat öncesi temizlik süreci nasıl işliyor?

    • Tüm mobilyalar temizlenir ve dezenfekte edilir. Sandalyeler, çekmece kolları, sert yüzeyler ve lamba düğmeleri gibi temas noktalarına özel önem verilir.

    • Sağlık Bakanlığı kurallarına uygun olarak şilteler dezenfekte edilir ve ardından nakliye için hijyen çantalara yerleştirilir.

    • Tüm mobilyalar iyice temizlenir, dezenfekte edilir ve taşıma için yeni hijyen çantalara yerleştirilir.

    • Tüm elektronik ve uzaktan kumandalı cihazlar temizlenir ve dezenfekte edilir.

    • Tüm bulaşıklar, tencere, cam ve gümüş eşyalar yüksek sıcaklıkta ticari yıkayıcılarda temizlenerek dezenfekte edilir ve hijyen çantalara yerleştirilir.

    • Tüm nevresimler ve havlular tek kullanımlıktır. 

  • Teslimat esnasında temizlik süreciniz nasıl işliyor?

    • Ekiplerimiz, teslimatınız ve kurulumunuz sırasında her zaman el dezenfektanı, maske, tek kullanımlık eldiven ve Sağlık Bakanlığı onaylı temizleyiciler ve dezenfektanlar kullanılır.

    • Sağlık Bakanlığı onaylı temizleyiciler ve dezenfektanlar kullanılır.

    • Yüzeylere, elektronik cihazlara, lambalara ve duvar tablolarına daha fazla odaklanarak ayrılmadan önce ürünlerimizi iyice temizliyor, dezenfekte ediyor ve silerek kurutuyoruz.

    • Tüm mobilyalar yeni çantalardan çıkarılır ve tek kullanımlık eldivenlerle mekanınıza yerleştirilir.

    • Tüm bulaşıklar, tencere, cam, gümüş ve çarşaflar paketlerinden çıkarılır ve yeni tek kullanımlık eldivenlerle yerine yerleştirilir.

  • Mağaza ve depolarınızda dezenfeksiyon konusunda ne tür önlemler alıyorsunuz?

    • Tesislerimizi sık sık tavsiye edilen dezenfeksiyon ürünleri ile temizliyoruz.
    • Tüm kasalarda koruma kalkanları mevcut.
    • Aşağıdakileri içeren Sağlık Bakanlığı tarafından önerilen kişisel sağlık uygulamalarını takip ederek ekiplerimizin refahını sağlamak için adımlar atıyoruz.
    • Tüm çalışanlarımıza gün boyu belirli aralıklarla ateş ölçümü yapılmaktadır.
    • Kendini hasta hisseden çalışanlara evde kalmaları ve sağlık hizmeti sağlayıcılarına danışmaları konusunda uyarılar yapıyoruz.

Close